Karne töreninin ardından açıklamalarda bulunan İl Milli Eğitim Müdürü Murat Ağar, "Bugün 2025-2026 eğitim-öğretim yılının sonuna geldik. Öğrencilerimizle birlikte yıl boyunca yürüttüğümüz eğitim-öğretim faaliyetlerini bugün itibarıyla tamamlıyoruz. İlimiz genelinde 253 binin üzerinde öğrencimiz bu sene karnelerini aldı. Yine 21 binin üzerinde öğretmenimizle eğitim-öğretim hizmetlerini birlikte sürdürdük. Çocuklarımız yıl boyunca bir taraftan akademik başarılarını geliştirirken, diğer taraftan ilimiz genelinde ve okullarında uygulanan sosyal, kültürel ve proje temelli tüm çalışmalara aktif olarak katıldılar.

A W734255 02 600X400

Ailelerimiz de bu süreçte öğrencilerimizin her zaman yanında oldular. Aslında Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli olarak adlandırdığımız eğitim-öğretim programımızın öngördüğü, beceri temelinde, milli ve manevi değerlerine bağlı bireyler yetiştirme hedefine emin adımlarla ilerliyoruz. İnşallah önümüzdeki eğitim-öğretim dönemine de aynı heyecanla başlayacağımızı ifade etmek istiyorum. Yaz döneminde velilerimizin çocuklarını sosyal ve kültürel gelişimlerini destekleyecek kurslara, etkinliklere ve çalışmalara yönlendirmelerini, özellikle aile büyükleriyle birlikte zaman geçirmeleri konusunda onları teşvik etmelerini, birlik ve beraberlik duygularını güçlendirmelerini tavsiye ediyorum" dedi.

A W734255 03 600X400

Karnelerin yanı sıra çeşitli hediyelerin de takdim edildiği tören, hatıra fotoğrafı çekiminin ardından sona erdi.