Sizce Samsun'da en başarılı merkez ilçe belediyesi hangisi?
SİTENE EKLE

Aşağıdaki kodu kopyalayıp sitenize ekleyebilirsiniz:

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Alper Çağlar 2018-02-13 21:18:08

Atakumu beğenen arkadaşlar Atakumda yaşamıyor galiba. Atakumun caddeleri ve sahili güzel onuda Büyükşehir yaptı. Cağaloğlunun üstünde bir tane düzgün
sokak var mı her yer çukur çamur,

Misafir Avatar
ATAKUMLU 2018-02-21 11:06:14 @Alper Çağlar

CAĞALOĞLUNUN ÜSTÜNDE DEDİĞİN YER NERESİ.SEN BİR TANE SOKAK İSMİ YAZSANA BANA.BÖYLE BİR GENEL SAÇMALAMA OLABİLİRMİ YAAA.CAĞALOĞLU DEDİĞİN CADDE,ABDULLAH GÜL BULVARIDIR.EN AZ 3KM UZUNLUĞUNDA BİR BULVARDAN BAHSEDİYORSUNUZ.GÜYAA ATAKUMU ÇOK BİLİYOSUNUZ YAA.HAA BİZ ATAKUMUN YERLİSİ OLDUĞUMUZDAN,ESKİ HALİNİ ÇOK İYİ BİLİYORUZ.SİZ SONRADAN GELİPTE,İNŞAAT ALANLARINDAN EV ALIP,SIFIR ASFALT İSTİYORSANIZDA,ODA SİZİN PROBLEMİNİZ.UCUZ OLSUN DİYE GİDİPTE,İSKANI ALINMAMIŞ,SAĞI SOLU TARLA,İNŞAAT ŞANTİYELERİNİN OLDUĞU YERDEN EV ALMAYACAKTINIZ.ALDIYSANIZDA,İNŞAATLARIN BİTMESİNİ BEKLEYECEKSİNİZ.BUNDA BELEDİYENİN SUÇU YOK,SİZİN İŞGÜZARLIĞINIZ VAR.BİZ BELEDİYEMİZDENDE,ATAKUMDANDA ÇOK MEMNUNUZ.BEĞENMEYEN,BEĞENDİĞİ YERE GİTSİN.BUKADAR BASİT.

Beğenmedim! (40)
Avatar
Barış 2018-02-15 12:57:36

Kemal 2018-02-14 10:38:38
Atakum'u beğenenler Alper beyin dediği gibi burada yaşamıyorlar belli ki Atakum'da büyükşehirin hizmet alanı dışında kalan her yer rezalet içinde ilçeyi müteahhitlere teslim ettiler, her yeri rant yerine döndü. Yeni başkan geldiğinden beri bir tane park, bir tane yeşil alan yapılmadığı gibi inşaatların usulsüzlüklerinde büyük artış oldu. Atakum resmen beton yığınına döndü. Katlı yapılanma ilçeyi rezil etti. Ve ayrica bir seyir terasi projesi vardi 3 seneden beri bitmek bilmedi neden ??
Herneyse son olarak 55 de 55 proje dendi daha onceden yapilmis olan seyleri restore etmekmi 55 de 55 proje

Misafir Avatar
ATAKUMLU 2018-02-21 10:47:23 @Barış

YAHU ATAKUMU MÜTAAHİTLERE TESLİM ETTİLER NEDEMEKTİR.HERYER NASIL RANT YERİNE DÖNMÜŞ.PARAN VARSA MÜTAAHİT OLURSUN.YOKSADA BÖYLE BOŞ BOŞ KONUŞURSUN.BELEDİYE MÜTAAHİTLERE TARLA,ARSAMI BAĞIŞLIYOR.YAPILAN BİR DÜNYA PARK BAHÇE VAR İKEN,SENİN BUNLARI GÖRMEMEN RESMEN İŞGÜZARLIĞINDANDIR.İNŞAATLARIN YAPILIŞLARINDA USÜLSÜZLÜKLER OLDUĞUNU YAZMIŞSIN.İNŞAATLAR YAPI DENETİM FİRMALARI TARAFINDAN KONTROL EDİLİR,ÇEVRE VE ŞEHİRCİLİK BAKANLIĞI TARAFINDAN DENETLENİRLER.AMA EĞER BİLDİĞİN BİRŞEY VARSA SAVCILIĞA GİDECEKSİN.BURADA İNSANLARI ZAN ALTINDA BIRAKMAYACAKSIN.ATAKUM BETON YIĞININA DÖNMESİ VE ÇOK KATLI BİNALARDAMI BELEDİYENİN SUÇU.YAHU RESMEN SAÇMALAMIŞSIN.YASADA OLAN ŞEYLERİ BELEDİYEYE SUÇ İTHAM EDİYORSUN.AYRICA BEN GEÇERKEN GÖRÜYORUM,SEHİR TERASI BİTİ SAYILIR.NİYE SANA DERT OLDU.SEN VARYA GÖZÜ KÖR OLMUŞ, TAM BİR PARTİZAN GÖZÜ İLE BAKAN BİRİSİN.AÇIKLAMALARIN HİÇ DÜRÜST DEĞİL.DÜRÜST OLSAN YAPILANLARIDA SÖYLERDİN.ELEŞTİRİLERİNİDE PEŞİNE DİZERDİN.BU KAFA İLE BİRAZ ZOR ALIRSINIZ BELEDİYE SEÇİMLERİNİ SİZ

Beğenmedim! (29)
Avatar
Ercan 2018-02-13 20:06:23

Bence şıklarda hiçbiri seçeneğindeki olması lazım yağmur yağınca altyapı olmadığı için heryer göl oluyor Atakum tranway üstünden aşağıya su geçmiyor tekkeköy desen şehir merkezinin komple elden geçmesi lazım ilkadımda aynı canikte yatırımı hep üste görüntü yapıyorlar altyapı olmamış en anlamı var

Avatar
Adem 2018-02-13 19:34:36

Büyükşehir Belediyesi ni beğeniyorum

Avatar
Hüseyin kaplan 2018-02-13 17:20:31

Sayın ISHAK TAŞÇI hizmet ve emekleriniz icin teşekkür ederim bir atakum olarak

Avatar
Eren 2018-02-13 17:33:26

Samsunspor a yardımlarından dolayı canikte oturmama rağmen Atakum a oy attim

Avatar
Yasin 2018-02-13 16:53:36

Canik de yaşıyorum ama kesinlikle Atakum Belediyesi..

Avatar
Umut 2018-02-13 17:34:22

Çalışmalarıyla örnek olan belediye atakum belediyesi dir diğer belediyeler çok çalışmıyor az çalışıyorlar en başarılı bulduğum belediye atakum belediyesi dir.

banner177

banner148