Canik Belediyesi, gençlerin üretkenliğini destekleyen ve yeteneklerini keşfetmelerine imkân sağlayan projelerine hız kesmeden devam ediyor. Canik Belediyesi tarafından düzenlenen "Gençlerin Fikirleriyle Sağlıkta Yeni Ufuklar" proje yarışmasının ödül töreni, renkli görüntülere sahne oldu. Öğrenciler, sağlık alanında geliştirdikleri projeleri katılımcıların beğenisine sunarken, sergilenen çalışmalar ziyaretçilerden tam not aldı. Yarışmada dereceye giren öğrencilere ödülleri takdim edildi.

A W733234 02 600X400

Gençlerin fikirlerine ve üretkenliğine büyük önem verdiklerini belirten Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, gençleri geleceğin dünyasına hazırlamayı sürdürdüklerini söyledi. Bilgi, tecrübe ve yetenekleriyle örnek nesiller yetiştirmek için çalıştıklarını ifade eden Sandıkçı, yarışmanın öğrencilerin hem yeni bilgiler edinmesine hem de yeteneklerini keşfetmesine katkı sunduğunu vurguladı.

A W733234 04 600X400

Canikli gençler yazın da bilimle buluşacak

Yaz tatili döneminde de gençler ve çocuklar için çeşitli etkinlikler düzenlemeye devam edeceklerini kaydeden Başkan Sandıkçı, bilim, teknoloji ve yenilikçi teknolojiler alanındaki atölye çalışmalarıyla gençleri buluşturmayı sürdüreceklerini belirtti. Sağlık alanındaki fikirlerini ekip çalışmasıyla projeye dönüştüren öğrencileri tebrik eden Sandıkçı, gençlerin ortaya koyduğu çalışmaların geleceğe umut verdiğini dile getirdi.

A W733234 03 600X400

Canik Belediyesi, Canik İlçe Sağlık Müdürlüğü ve Canik İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğiyle gerçekleştirilen yarışmanın Canik Macera Parkı'ndaki ödül törenine Canik Kaymakamı Şeref Aydın, Samsun İl Sağlık Müdürü Dr. Mustafa Uras, Canik İlçe Sağlık Müdürü Dr. Gözde Küleç Sarı, Canik İlçe Milli Eğitim Müdürü Zahit Köseoğlu ile kurum temsilcileri ve vatandaşlar katıldı.