A Milli Futbol Takımı, 2026 FIFA Dünya Kupası'na veda etmesinin ardından yurda döndü. D Grubu'nda oynadığı 3 maçta 2 mağlubiyet, 1 galibiyet elde ederek son sırada kalan milliler, turnuva sürecini tamamlayarak özel bir uçakla İstanbul Havalimanı Genel Havacılık terminaline iniş gerçekleştirdi. Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı İbrahim Ethem Hacıosmanoğlu da heyetle birlikte İstanbul'a geldi.
Bazı futbolcular teknik heyetten izin alarak yurda dönüş yapan kafilede yer almadı.





