Sizce Samsun Büyükşehir Belediye Başkanı kim olmalı?
SİTENE EKLE

Aşağıdaki kodu kopyalayıp sitenize ekleyebilirsiniz:

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hakan gercek 2019-02-01 14:06:57

HAYATİ TEKİN benim belediye başkanım

Misafir Avatar
Serhat 2019-02-06 09:21:40 @Hakan gercek

canik-li bey'e; Kendimizi kandırmaya gerek yok, samsun halkının çoğu sokak röportajlarını izlemişseniz Reis'e oy vericez. Şahıs önemli değil diye beyan ediyorlar. Yani burada mustafa demir değilde ahmet demir olsa yine aynı AKP'ye oy veriliyor. Recep tayip erdoğana oy veriyorlar. Bu dünde böyleydi bugünde böyle yani sol kesim için oyların birlik olması gerekiyor. Şuan için bu mümkün değil

Beğenmedim! (86)
Misafir Avatar
canik-li 2019-02-05 16:41:51 @Hakan gercek

Serhat Bey'e;
Ne alakası var!Biz Samsun seçmeni olarak AKP seçmeni olarak sayın Demir'e oy vermeme kararı aldık.Araştırmalarda bunu desteklemekte.Herhangi bir bölünme yok.Akp seçmeniyim.Sayın Usta'ya oy vereceğim.Nokta...

Beğenmedim! (29)
Misafir Avatar
Serhat 2019-02-05 13:29:47 @Hakan gercek

Erhan USTA şimdiden oyları bölmüş zaten AKP'nin samsunda oyu belli resmen Mustafa DEMİR'i belediye başkanı yaptı Erhan USTA oyları bölerek yazık günah şimdi erhan usta kime hizmet etmiş oluyor.

Beğenmedim! (73)
Avatar
Yahya ilgen 2019-02-01 13:56:21

Erhan usta kibir kulelerini yıkacak Allah ın izni ile

Avatar
Uğur sert 2019-02-01 14:01:23

ERHAN USTA GELECEK..
ALLAHIN İZNİYLE...

Avatar
Hakan 2019-02-01 16:30:42

Trabzon lular olmasa samsunlular aç kalır diyenlere inat Erhan usta ...

Avatar
Fatih 2019-02-01 14:10:03

Erhan usta kazanacak insAllah Rabbim yar ve yardimcisi olsun destekliyoruz.

Avatar
Ergün doğan 2019-02-01 14:03:36

Tabiki erhan abimizz

Misafir Avatar
mahmut aktaş 2019-02-01 14:23:30 @Ergün doğan

HAYIRLI OLUR İNŞALLAH BAŞARILAR DİLİYORUM ERHAN USTA VEKİLİME

Beğenmedim! (84)
Avatar
Binnur 2019-02-01 16:08:36

Bütün çevrem erhan usta diyor tabikide erhan usta

Avatar