Samsun'da skandal! Öğrenciler sınava giremedi

Samsun'da bugün gerçekleşen KPSS sınavı öncesinde büyük bir skandal yaşandı.

Samsun'da skandal! Öğrenciler sınava giremedi

Samsun'da bugün gerçekleşen KPSS sınavı öncesinde büyük bir skandal yaşandı.

22 Temmuz 2018 Pazar 13:21

Samsun'da KPSS sınavı öncesinde yaşanan skandal, çok sayıda öğrencinin sınava girememesine neden oldu.

Milli Eğitim Mevzuatına göre okul isimleri ve tabelalarından ilk önce ilin ismi, sonra ilçenin ismi, daha sonra ise okul ismi yer alması gerekiyor.

Sınav giriş belgelerinde Samsun / Merkez Ondokuzmayıs Lisesi yazan öğrenciler, bu sabah yapılacak KPSS sınavı öncesinde söylenen liseye gitti. Ancak sınav merkezinin önünde öğrencilere merkezden 40 kilometre uzaklıkta 19 Mayıs ilçesinde bulunan 19 Mayıs Anadolu Lisesi'nde sınava girecekleri söylendi. Yaşanan durum karşısında çok sayıda öğrenci sınav saatinden önce okula gidemedi.

ÖĞRENCİLER BAYGINLIK GEÇİRDİ

Kendi imkanları ile söz konusu okula ulaşmaya çalışan öğrenciler sınavın başlaması nedeniyle sınav salonuna alınmadı. Yaşanan olayın ardından çok sayıda öğrenci okul bahçesinde baygınlık geçirirken veliler olaya büyük tepki gösterdi.

Yaşanan olayda mağdur olan bazı öğrencilerin isimleri şu şekilde:

Ezgi Melekoğlu, Ozan Ufuk Aydemir, Leyla Fidan, Fatma Baş, Melike Nur Erken, Hazal Tok, Şengül Var, Nazan Kara, Tuğçe Yeni, Caner Sevinç, Merve Karasoy.

Engiz Haber / İbrahim AKKUŞ

Son Güncelleme: 23.07.2018 12:35
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
serhat 2018-07-22 14:02:49

geçmiş olsun.son güne iş bırakmayacan.hergün/her an/her sn telefonu elinden düşürmeyen gençlik açacak google dan adrese bakacak ve gidip yerini 1 gün önceden teyyit edecek. son dakika rahatlığı pes dedirtecek boyutta

Avatar
tekcan 2018-07-22 18:03:44

Şimdi bir çok bilmiş yazıp yazıp duruyor.okusaymış adresi vs...Samsunu bilmeyen sallıyor..Okulun Adı 19 mayıs...İlçenin adı 19 mayıs...samsun merkez bir tane 19mayıs lisesi var...Samsun 1000 kişiye sorun 990 19 mayıs lisesin samsun merkez diye söyler...madem 19mayıs yarı ilçe...o zaman SAMSUN/ONDOKUZMAYIS yazıcan.Sen bunu osyem oalrak beceremicen...Kalkcan okusaymıs yeahh deyip beyinsiz beyinsiz konusucan..

Misafir Avatar
Misafir06 2018-07-23 00:48:04 @tekcan

Evet Samsun’da yaşamayanlar bilmez. Bu gerçekten yanıltıcı bir durum. Hem sınava giremeyenlere hem de yaygaranın koptuğu binalarda sınava girenlere çok haksızlık olmuş.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
yalçın kılıç 2018-07-22 22:08:19 @tekcan

bravo, güzel tespit

Beğenmedim! (0)
Avatar
yalçın kılıç 2018-07-22 14:12:39

bu haber doğruysa büyük skandaldır.Buna benzer durum 2002 de benim de başıma gelmişti ösym'nin belgesinde merkez eml yazıyordu ama öyle olmadı.. Bir kez daha anladım ki bu ülkede namuslu-masum vatandaşa yaşamak haram,sen doğruları kovaladıkça yanlışlar seni buluyor

Avatar
ouf 2018-07-22 15:05:44

samsunda merkez diye biryer yok, samsun 19 mayis yazması lasımdı samsun merkez olmaz, buradaki sorun sistemlerindeki il ilçe bilgisini güncellememiş olmaları.

Misafir Avatar
yalçın kılıç 2018-07-22 17:53:28 @ouf

doğru

Beğenmedim! (1)
Avatar
Sezercik 2018-07-22 18:04:18

Ciddi bir skandal

Avatar