Samsun'da Rasim Sabah'ın vurulma anı

Samsun'da polis tarafından vurularak öldürülen ünlü pastaneci Rasim Sabah'ın vurulma anı ortaya çıktı.

Samsun'da Rasim Sabah'ın vurulma anı

Samsun'da polis tarafından vurularak öldürülen ünlü pastaneci Rasim Sabah'ın vurulma anı ortaya çıktı.

11 Temmuz 2018 Çarşamba 18:32

Samsun haber - Samsun'un İlkadım ilçesi Saathane Meydanı'nda park kavgası nedeniyle çıkan tartışmada polis tarafından vurularak öldürülen ünlü pastaneci Rasim Sabah'ın vurulma anı güvenlik kameraları tarafından an be an görüntülendi.

Rasim Sabah'ın yakınlarını yasa boğan ölümle ilgili polis memuru A.Y. çıkarıldığı mahkemece tutuklandı.

Son Güncelleme: 12.07.2018 11:17
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
coşkun bey 2018-07-11 19:00:52

ünlü pastaneci ünlü pastaneci aman ne ünlü, ün nedir yahu

Avatar
Ersan Türker 2018-07-12 09:00:51

eğer ki sen polise veya bir başkasına ailesinin eşinin çocuğunun yanında yumruk atarsan-ki herkesin ifadesi bu-ve üstüne üstüne gidersen o zaman sonuçlarına katlanacaksın..bu noktada ünlü pastaneci deniliyor kime sorarsam tanıyan yok.yine de Allah rahmet eylesin çocuklarına üzüldüm

Misafir Avatar
samsun 2018-07-12 14:43:39 @Ersan Türker

Yani erkeklik gururu zedelendi diye bir polisin adam vurması doğru öyle mi? Samsun gerçekten haberlerdeki gibi hukuksuzluğu adamlık sayan magandaların yeri olmuş. Bu adamın tutuklama yetkisi vardı yinede öldürmeyi seçti ama asıl siz alkışçılar yüzünden ölüyor bunca insan.

Beğenmedim! (16)
Misafir Avatar
yazıklar olsun 2018-07-12 14:40:10 @Ersan Türker

SEN MÜZİĞİ SON SES AÇ KARŞI TARAF UYARINCA DA ANASINA BACISINA KARISINA KÜFÜR ET SONRADA KARISININ ÇOCUĞUNUN YANIN DA DÖVÜYO OLDU ÖYLEMİ KÖR VE CAHİL ZİHNİYET MADEM ORDA OLMADAN BİLİP BİLMEDEN UYDURACAKSIN ÖLENİN ARKASINDAN BİLMEDEN ATMA YADA VİDEOYU İYİ İZLEYİN SİZİN ZİHNİYETİNZDE Kİ İNSANLAR ANCAK O PİSKOPAT RUHLU İNSANLARLA AYNI ZİHNİYETTE OLABİLİR

Beğenmedim! (11)
Avatar
55 2018-07-11 21:41:12

videodaki yüksek eğitim seviyeli öngörülü bayan
Sen orda neden millete beddua ediyorsun ki
2 kişi tartışmış silah çıkmış cinayet olmuş
İnsanların ne yapmasını bekliyordun
Birde orda türkçesini bile anlamadığım bir adamın cep telefonundan maç özeti gibi anlattığı olayı
Basma eteğinle evinin koltuğunda yayıla yayıla izleyip millete beddua ediyorsun

Avatar
Yorumcu 2018-07-12 14:17:13

Sen gel üç kisi polis yada baskasina hakaret et darp edin.devletin sokagini kafa gore sahiplen .kabadayilik yap. Ondan sonra sonucuna katlanacaksin. Tabiki keske olum hic olmasaydi ayrica polise hakaretli konusan yorum yapanlar var kimin ne oldugunu ALLAH bilir.

Avatar
Şevki Akal 2018-07-11 18:44:03

Bu nasıl iş yarabbim park yüzünden veya başka sebeplerden insanlar nasıl bir birine kıyıyor yazık bu kadal cahil olmak nasıl olur ne bu öfke kin küfür yarabbi aklımıza mukayyed ol yarabmim.

Avatar
ateş/su 2018-07-12 21:15:26

Arabayı açıp içeri giriyor yetmedi şöför tarafina gidip ne yapiyorsa...sonra gelip oturuyor sonra tekrar kalkıp sanki tatmin olmamış yeltenince olanlar oluyor...yazık... ben memlekete izne geldim 12 yaşinda çocuğa bile hop demekten imtina ediyorum...karşindaki ateşse sen su olacaksın

Avatar
Haydar YILDIZ 2018-07-12 02:15:32

Düzgün park yeri .değilse oralar engel l emmeli.yoksa kavgaya meydan veriyor.2ci kurban olmadan önlem alın.

Avatar
Murat Güngör 2018-07-15 12:04:01

Gördüğüm kadarıyla, polis memuru genç değil, belki de emeklisi gelmiştir. Bu zamana kadar kimbilir meslekte nelerle karşılaştı. Hiç bir polis kolay kolay silahına basvurmaz, çünkü bu aynı zamanda kendi hayatını da karartmak demektir. Esnafta şöyle bir yanılgı var, dükkanın önündeki devlete ait yolu sahipleniyor, kimseye parkettirmiyor. Sen dükkanın sahibisin, yolun değil. Ayrıca İrlandalı turist olayında da gördüğümüz gibi toplu halde saldırıp linç girişimi yapılıyor. Ölüm olayı tabi ki üzücü ama polisin üzerine çok gidilmiş.

banner177

banner148