Samsun'da Rasim Sabah cinayeti MOBESE kamerasında

Samsun'un İlkadım ilçesi Saathane Meydanı'nda Rasim Sabah'ın silahla vurularak öldürüldüğü cinayet MOBESE kameraları tarafından an ben an kaydedildi.

Samsun'da Rasim Sabah cinayeti MOBESE kamerasında

Samsun'un İlkadım ilçesi Saathane Meydanı'nda Rasim Sabah'ın silahla vurularak öldürüldüğü cinayet MOBESE kameraları tarafından an ben an kaydedildi.

14 Temmuz 2018 Cumartesi 15:01

Samsun haber - Samsun'un İlkadım ilçesi Saathane Meydanı'nda park kavgası nedeniyle çıkan kavgada 42 yaşındaki polis memuru A.Y., iş yeri sahibi Rasim Sabah'ı silahla vurarak öldürdü.

Samsun gündemine bomba gibi düşen olayın ardından gözaltına alınan polis memuru A.Y. tutuklanarak cezaevine gönderildi. Saathane Meydanı'nda meydana gelen korkunç olay MOBESE kameraları tarafından an be an keydedildi.

Son Güncelleme: 14.07.2018 18:29
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
aslan 2018-07-14 15:14:01

Olayı biliyorum polise yazık oldu.... Polisin hayatı bunlar yüzünden söndü... Umarım az ceza alır...

Misafir Avatar
FIKRI AKYUZ 2018-07-14 15:51:27 @aslan

Aynen katılıyorum...

Beğenmedim! (3)
Avatar
Halil Çelik 2018-07-14 15:23:17

Polis efendi gibi park etmiş kimseye zararı yok ölen şahıs durduk yere adama saldırıyor kaba kuvvet uyguluyor tahrik ediyor dükkanın var diye yol senin sayılmıyor ölmesi çok ağır olmuş ama neden adama saldırdın en fazla 10 dakika durur o araba orada senin ne iş yapmanı engeller ne de başka bir şeyi

Avatar
SAMSUNLU 2018-07-14 23:02:56

OLAN POLİSE OLDU, ALLAH YARDIMCISI OLSUN...

Avatar
Ozsamsunlu 2018-07-14 18:35:22

Park kabadyiligi nedir.polisin hanımı var.esnafa adam olmalısın belkide senden mal alırdı.

Avatar
Samsu 2018-07-15 10:02:28

1.on kişi bir Polise saldırınca eşkiya olmuyor. 2.Halkın kaldırımı, yolu esnafa ait oluyor gerilerek oturabiliyor. 3.Eşinin yanında Polis dövülebiliyor istersen dövebilirsinde korkma eşkiya olmazsın. 4.Silahı görünce heriflenen efeler çil cücüğü oluyor. 5.on kişi bir kişiyi dövenler şereften bahsediyor. 6.Polis ama neticede İNSAN robot değil ki

Avatar