Samsun'da Profesör Dr. Emine Coşkun intihar etti!

Samsun Ondokuz Mayıs Üniversitesi'nde görevli Profesör Dr. Emine Coşkun'un ikamet ettiği evin balkonunda atlayarak intihar etti.

Samsun'da Profesör Dr. Emine Coşkun intihar etti!

Samsun Ondokuz Mayıs Üniversitesi'nde görevli Profesör Dr. Emine Coşkun'un ikamet ettiği evin balkonunda atlayarak intihar etti.

21 Kasım 2019 Perşembe 12:32
Samsun'da Profesör Dr. Emine Coşkun intihar etti!

Samsun OMÜ Profesör Dr. Emine Coşkun intihar etti. Fizikokimya Uzmanı olan Samsun OMÜ Fen-Edebiyat Fakültesi Kimya Bölümü Öğretim Görevlisi Prof. Dr. Emine Coşkun'un evinin balkonunda atlayarak intihar etti.

YENİ PROFESÖR OLDU 

Yeni profesör olduğu öğrenilen Emine Coşkun'un psikolojik sorunları nedeniyle balkondan atlyarak intihar ettiği öğrenildi.

Haber: Tahir Ömer ÇOKLUK

Son Güncelleme: 21.11.2019 14:22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Sayıcı 2019-11-22 00:29:40

Emin, islamdan haberi olanlar ne yapar başka? Mesela bademcilik yaparmı? Okuyup üfürme ayağına taciz yaparmı? Yalan söylerim? İftira atarmı? Kul hakkı yermi? Ne yaşadını bilmediğibirinin hayatını sonlandırmasının ardından tanımadığın insan hakkında islamdan haberi yoktu inançsızdı diyerek iftira edermi?

Avatar
Meltem 2019-11-22 00:37:25

Emin karaguzel ne biliyorsun islami bilmedigini herseyi dine baglamayin sen yasarken intihar etmis oluyorsun beynine oksijen gitmiyor senin

Avatar
Kale55 2019-11-22 08:37:11

Allah rahmet eylesin.

Avatar
Çelik Kaptan 2019-11-21 12:41:47

Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun. Gelebileceği en yüksek unvanı elde etmiş ama mutluluğunu yaşayamadı. Kimse kimsenin derdini bilmezmiş. Demek ki sıkıntı içinden çıkılamayacak bir hal aldı ki bu elim son yaşandı.

Avatar
Emin Karagüzel 2019-11-21 15:12:30

İslam'dan habersiz olanlar intihar eder İslami bilen bilirki kabirde dirilinciye kadar zebaniler intihar edeni yüksekten aşağıya atar ebedi cehenneme atılır, intihar kebair günahlara girer,

Avatar