Rasim Sabah'ın ölümü Samsun'u yasa boğdu

Samsun'da dün silahlı saldırı sonucu öldürülen 36 yaşındaki Rasim Sabah'ın yakınları yasa boğuldu.

Rasim Sabah'ın ölümü Samsun'u yasa boğdu

Samsun'da dün silahlı saldırı sonucu öldürülen 36 yaşındaki Rasim Sabah'ın yakınları yasa boğuldu.

10 Temmuz 2018 Salı 11:48
Rasim Sabah'ın ölümü Samsun'u yasa boğdu

Samsun haber - Samsun'un İlkadım ilçesi Saathane Meydanı'nda park yüzünden çıktığı iddia edilen olayda polis memurunun açtığı ateş sonucu yaralanan 36 yaşındaki pastane sahibi Rasim Sabah kaldırıldığı Gazi Hastanesinde hayatını kaybetti. Rasim Sabah ile birlikte yaralanan F.Ç.'nin ise kaldırıldığı hastanede tedavisi devam ederken hayati tehlikesinin bulunduğu öğrenildi.

PARK KAVGASI

İddiaya göre polis memuru A.Y. aracını park ederek alışveriş yapmak istedi. Polis memuru ile iş yeri sahipleri arasında park yüzünden tartışma çıktı. Tartışmanın büyümesiyle silahını ateşleyen A.Y., Rasim Sabah'ı ve F.Ç'yi vurdu.

TELEFONCUYA SIĞINDI

Olayın ardından linç edilmek istenen polis memuru A.Y. Saathane meydanında bulunan cep telefoncuya sığındı. Olay yerine sevk edilen güvenlik güçleri çevrede güvenliği sağlayarak silahlı saldırıyı gerçekleştiren polis memurunu gözaltına aldı ve araca bindirdi. A.Y. Samsun Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğüne götürüldü.

Saldırıyı gerçekleştiren polis memurunun araca götürüldüğü sırada çevrede bulunan öfkeli vatandaşlar tepki gösterdi.

SEVENLERİ HASTANEYE AKIN ETTİ

Yaralı olarak hastaneye kaldırılan Rasim Sabah'ın ve F.Ç.'nin sevenleri hastaneye akın etti. Yapılan tüm müdahalelere rağmen hayatını kaybeden Sabah'ın yakınları sinir krizi geçirdi. Samsun'da sevilen bir isim olan Sabah'ın sevenleri ise yasa boğuldu. 

CENAZE NAMAZI BUGÜN

Evli ve 2 çocuk babası olan Rasim Sabah, öğle namazına müteakiben Büyük Cami'de kılınacak cenaze namazının ardından Asri Mezarlığı'nda defnedilecek.

Son Güncelleme: 23.08.2018 17:29
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
55 2018-07-10 12:14:35

Allah Rahmet eylesin
5 kardeş olabiliriz
İri yarı olabiliriz
Nüfus sahibi olabiliriz
Bir ıslık ile 100 kişi olabiliriz
Bunların hiçbiri bizi kurtarmaz

Sakin olmalıyız ,anlayışlı olmalıyız

Tekrar Allah Rahmet eylesin
Yakınlarına Sabırlar versin

Avatar
Efendi 2018-07-10 15:15:14

Allah rahmet eylesin ne olursa olsun ölümle sonuçlanması çok kötü lakin polise eşi yanındayken eşini bilmem ne yaparım diye küfür edersen üstüne bir de döversen o adam çeker vurur. Herkesin bir bam teli var. Namusa küfür etmek delikanlılığa sığar mı? Bebelerin babasız kaldı değer mi? İnş. mekanı cennet olur.

Avatar
tahir 2018-07-10 12:22:17

silahlı bütün güvenlik güçlerinin 3 veya 6 ayda bir PSİKOLOJİK taramadan geçmesi gerekiyor...ve ayrıca SAATHANE esnafıda kendilerini oraların AĞABABASI zannediyor...esnaf arkadaşlarında esnaf gibi olması gerekiyor...!!!! KARDEŞİMİZE ALLAH'tan RAHMET DİLER..MEKANI CENNET OLSUN.

Misafir Avatar
Hasan 2018-07-10 22:46:05 @tahir

Saathane esnafıda kendini oraların ağası zannediyor. Yok öyle bir dünya. Esnaf kendi işine baksın vatandaş kendi işine

Beğenmedim! (4)
Avatar
Adınız 2018-07-10 14:48:02

1.Allah Rahmet Eylesin (inşAllah insanlar bir ders çıkarır ki sanmıyorum)
2.Nerelisin ; Ofluyum
Nerelisin ; Çarşambalıyım
Nerelisin ;Bafralıyım
Geçiniz bu işleri 2 tl lik mermi herşeyi bitiriyor.
Az medeni olun, anlayışlı olun
Geçen gün çarşambada 1.60 boylarında büfeci bir cüce ,obit artistlik yaptı
Allahımdan bul dedim devam ettim
Yoksa azına 2 tokat atsam emimin 3 e gerek kalmaz
Boy 1.94 kilo 135
Yürek dersen iç hastalıklarınızmanına gidelim benimki maksimum 2 kat daha büyüktür.
Sağ duyulu olun

Avatar
Polis 2018-07-10 14:18:41

Ne biçim başlık atıyosunuz silahlı saldırı ne demek, tamam polis orantısız şekilde cevap vermiş ama bu başlık çok taraflı olmuş

Avatar
vatandaş 2018-07-10 14:06:31

park yeri sıkıntısı var, kurallara uyulmuyor, vatandaş kavga ediyor tartışıyor. 155'i arıyorsun "bi ara trafikçi bakar diyor". Arıburnu ilkokulu yolunda vatandaş ters yönden giriyor trafiği tıkıyor, kaç kere tartışma oldu trafik kilitlenince.

Avatar
fatih barış 2018-07-10 14:47:45

samsun park yeri konusunda berbat....akm ile balıkçı pazarı arasında koca meydan boş ve atıl duruyor...otopark yapın millet biraz rahatlasın...

Avatar
Halk 2018-07-10 15:48:41

Normal bir insan yapmış olsa bu durumu bu şekilde mi olur du polis olsun bi cinayet var ortada adam birini öldürüyor birini yaralıyor kanlar içinde yatıyor ve yapan polis kim olursa olsun telefoncuda rahat rahat telefonla konuşuyor rastgele attım bilmiyorum diyo herşeyi gectim ordan çıkarırken kelepçe takılmıyo normal yolda yürür gibi arabaya bindiriyorlar bu nasıl bi sacmalık ? Polis diye kendi çıkarı için her sinirlendiğinde tetiğe basabilme hakkı mı veriliyo ?

Misafir Avatar
Hasan 2018-07-10 22:49:52 @Halk

Tek sorun kelepçesiz çıkarılmasımı. Birazda esnaf kendine çeki düzen verecek

Beğenmedim! (4)

banner177

banner148